15 sierpnia 2010

Info, pt. 1

OK, OK, wiadomo że wszyscy czekają na jakiś komiks, a najlepiej przynajmniej dwa i to dzisiaj, bo jeśli dziś nie zamieszczę epickiego dzieła o literackim i artystycznym rozmachu równym Statui Wolności, to okropny mój los. Jednakże, wraz ze zmianą wystroju oraz motto, chciałem wydać ogłoszenie, obwieszczenie itp. itd., że niestety, ten blog już nie będzie traktował tylko o komiksach. Zainspirowany działaniami dwóch amerykaninów, autorów stron SydLexia (http://sydlexia.com/) oraz X-Entertainment (http://www.x-entertainment.com/), postanowiłem podjąć się wyczerpującego i morderczego działania recenzowania popkultury w naszym pięknym kraju (bo tamte kapitalistyczne psy recenzują tylko USA i Kanadę :[). Od reklam z lat 90., aż po starego dobrego Pegasusa, będziecie świadkami, jak nostalgicznie rozczulam się nad rzeczami, których nie pamiętam (albo nie chcę pamiętać), a także takimi, które są aktualnymi tematami w gazetach oraz Dzień Dobry TVN. OusomKomix, przywitaj się ze swoim zastępcą: OUSOMNES.

RIP OUSOMKOMIX 2010-2010

P.S.: Haha, myślicie, że tak łatwo odpuszczam? Komiksy i tak będę tu publikował, takie same, jak lubicie! Dziś, ok. godziny 21:00, zbiórka! Publikujemy 2 bądź 3 (w zależności od tego, czy mi się będzie chciało) długo wyczekiwane komiksy! Lepiej żebyście tu wtedy bu byli... >:D

P.S. 2: Pierwszym artykułem, który zamieszczę na Ousomnes, będzie test, który przeprowadziłem, by odpowiedzieć na fundamentalne pytanie naszej egzystencji: Co jest lepsze, 7UP, czy Sprite, czy może... Mountain Dew? Dla niecierpliwych, mały teaser:

Photobucket

Do zobaczenia...

1 komentarz:

Promocje Elektroniczne pisze...

Prosiłeś o komentarz, więc masz :)

Najlepsze Blogi